مرکز خدمات مشتریان

واحد پشتیبانی از اصلی ترین پل‌های ارتباطی میان شرکت و مشتریانش می‌باشد. یكی از مهمترین واحدهای گروه نرم افزاری نوین نیز واحد پشتیبانی آن است. واحد فروش پس از عقد قرارداد با مشتری طی نامه ای جریان كار راه اندازی و راهبری نرم افزار مشتری را به واحد پشتیبانی ارجاع و پس از آن با قواعدی از پیش تعریف شده بر آن نظارت می‌نماید.

نصب و بروزرسانی

تیم تولید نوین ، به طور مستمر و در فاصله‌های زمانی تعیین شده، نرم افزارهای حسابداری نوین را توسعه می دهند.

پاسخگویی به سوالات

اگر هنگام کار با نرم افزار حسابداری برای شما سوالی ایجاد شود، می توانید از راه­های مختلف با کارشناسان ما مرتبط شده و پاسخ آن را دریافت کنید.

نحوه ارائه درخواست

جهت آشنایی با نحوه رسیدگی به درخواست هایی مانند تعویض قفل، بازیابی اطلاعات و … به این بخش مراجعه نمایید.

پشتیبانی تلفنی

این مرکز با بهره گیری از پیشرفته ترین مراکز تلفنی نرم افزاری و همچنین کارشناسان مجرب حاضر در مرکز پشتیبانی، در ساعات کاری از طریق تلفن مشغول ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره هستند. وجود این سرویس که روزانه صدها تماس مشتریان را پاسخگو است سبب اعتماد مشتری و رفع اشکال احتمالی در کوتاه ترین مدت است و از جمله پر طرفدارترین خدمات مرکز پشتیبانی نوین می باشد.

شماره مستقیم مرکز پشتیبانی: 37261649-051

پشتیبانی از راه دور

 

پشتیبانی از راه دور از جمله سریع ترین خدمات قابل ارائه به مشتریان در جهت رفع سریع تر مشکلات احتمالی است. در صورتی که مشتری دارای اینترنت پرسرعت باشد، این سرویس بدون مراجعه حضوری کارشناسان در محل مشتری و با استفاده از تکنولوژی جدید ارتباطات، قابل ارائه می باشد. کارشناسان با اتصال به سیستم کاربر نسبت به رفع مشکلات اقدام می نمایند.

شماره مستقیم مرکز پشتیبانی: 37261649-051

اعزام کارشناس به محل مشتری

این سرویس در شرایطی که کاربر خود قادر به رفع مشکل نبوده و یا در صورت عدم پاسخگویی نیاز از طریق تلفن و راه دور   کارشناسان در محل مشتری ، به مشتری ارائه سرویس پشتیبانی می‌کند.

علاقه‌مندان جهت دریافت این خدمت، پس از تماس با مرکز پشتیبانی و تعیین وقت می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند.

شماره مستقیم مرکز پشتیبانی: 37261649-051

فرم درخواست پشتیبانی