نرم افزار حسابداری نوین

نرم افزار حسابداری و مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب نوین به گونه‌ای طراحی شده است که نسخه‌ای از آن در سیستم منشی (کاربر) و نسخه‌ای دیگر در سیستم پزشک نصب می‌شود.

منشی اطلاعات بیمار را دریافت کرده و برای وی پرونده‌ای تشکیل می‌دهد.

اکنون پزشک می‌تواند در سیستم خود پرونده بیمار را مشاهده کرده و از کلیه سوابق بیمار آگاه شود،

پس از ویزیت یا درمان، می‌تواند روند مربوطه و هزینه درمان را طبق گذشته در پرونده وی ثبت نماید.

امکانات نرم افزار حسابداری و مدیریت مطب نوین

امکان ثبت مشخصات بیماران در سیستم و ایجاد پرونده الکترونیکی ایشان

امکان ثبت مشخصات انواع بیمه ها و درصد مربوط به آنها

امکان ثبت نرخ ویزیت به صورت پیش فرض

امکان رزرو جهت بیماران – امکان ثبت رزرو مراجعه بیمار در سیستم

امکان صدور نسخه از طریق سیستم و درج در پرونده الکترونیکی

امکان ثبت عملیات مالی درآمد ، هزینه

امکان ارائه انواع گزارشات مالی نظیر صورتحساب سود و زیان و …

امکان گزارش سوابق بیماران به صورت تفکیکی

امکان گزارش انواع بیمه ها به صورت تفکیکی

امکان تعریف کاربر و تعیین حق دسترسی به قسمت های مختلف نرم افزار

دموی آنلاین نرم افزار حسابداری نوین

سریعترین، ساده ترین و کم هزینه ترین روش جهت تست و بررسی امکانات نرم افزار حسابداری نوین به صورت آنلاین و بدون نیاز به نصب نرم افزار را امتحان کنید…

دموی آنلاین نوین به شما کمک می کند که در کوتاه ترین زمان امکانات نرم افزار را مشاهده و بدون محدودیت با امکانات نرم افزار کار کنید

تا در صورت رضایت از نرم افزار، کاربردها و امکانات آن، بتوانید مناسب ترین نسخه را جهت خریداری انتخاب نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان و رمز ورود به دمو ، همین حالا با شماره 37261649-051 تماس حاصل نمایید.

دمو آنلاین نرم افزار حسابداری مطب نوین

تحت شبکه و چند کاربره

تحت وب

پشتیبانی از تمامی ویندوز ها

پذیرش بیماران

مطب

پذیرش بیمار در نرم افزار مدیریت مطب نوین شامل تمام مراحل پذیرش یک بیمار با انواع بیمه ها و درصد مربوط به آنها، ایجاد پرونده الکترونیکی بیمار، صدور قبض، صف انتظار پزشک و مدیریت عملیات حسابداری و بیمه ای مربوط به آن می باشد.

نوبت دهی

مطب

رزرو وقت قبلی پذیرش از طریق تلفن یا آنلاین ، برای بیمار در تاریخ و زمان مشخص و در هنگام پذیرش می توان از این نوبت ها برای پذیرش بیماران استفاده کرد. 

پرونده پزشکی

مطب

شامل مشخصات یک بیمار، سوابق پزشکی، سوابق پزشکی نزدیکان بیمار، آزمایش ها و تمامی نوبت ها، پذیرش ها، و ملاقات های ثبت شده او می باشد.

فعال در ســـراســـر کـــشور

مشاوره رایگان

«با پر کردن این فرم کارشناسان ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس خواهند گرفت»

پرونده الکترونیکی…

نگهداری پرونده های فیزیکی همواره یکی از معضلات مجموعه های پزشکی است و لذا به منظور سهولت در کار ، در نرم افزار مطب و درمانگاه نوین ، فرآیند پرونده الکترونیکی بیماران به صورت کامل طراحی و ارائه شده است. پس از ثبت پذیرش و ورود به اتاق پزشک ، پرونده الکترونیک بیمار بر روی سیستم پزشک قابل مشاهده است ، در این قسمت پزشک می تواند علاوه بر مشاهده شکایت بیمار در مراجعات قبلی و داروهای تجویز شده ، شکایت فعلی و تشخیص و داروهای جدید را نیز ثبت نماید.

در هر مرحله مراجعه بیمار تا سه تصویر مربوط به جواب آزمایش ، سونوگرافی ، رادیولوژی و غیره نیز قابل آپلود است. در این بخش نمودارهای مقایسه ای فشار خون ، قد و وزن و… نیز ارائه می شود. یکی از امکانات کاربردی این قسمت ، امکان صدور نسخه ی الکترونیک برای بیماران و پرینت آن می باشد.

نوبت دهی…

در نرم افزار امکان ثبت تخصص های هر پزشک ضمن تعیین فاصله ی زمانی ویزیت هر بیمار وجود دارد. بر مبنای فاصله ی زمانی مندرج ، سیستم به اقدام به نوبت دهی به بیماران ضمن تعیین اتومات زمان مراجعه ی هر یک می نماید.

یادآوری نوبت ویزیت با پیامک

یکی از امکانات نرم افزار نوین ، قابلیت اتصال به پنل ارسال پیامک می باشد. پس از فعال سازی پنل پیامک نرم افزار ، از قسمت های مختلف به صورت اتومات و نیز دستی می توان اقدام به ارسال پیامک برای بیماران نمود. به عنوان نمونه می توان تاریخ ویزیت را از طریق پیامک به بیمار یادآوری کرد.

گزارش های مالی مطب

انواع گزارش های مالی مربوط به فرآیند مطب و درمانگاه در نرم افزار به صورت کامل و نیز به سهولت در دسترس است. گزارشات بیمه ها ، گزارش صورت حساب پزشک و پرستار ، گزارش صورت حساب بیماران و…

معرفی پزشک

مشخصات پزشک به صورت کامل در نرم افزار قابل درج است ، شماره نظام پزشکی ، نام پزشک و نام پدر ، شماره تماس ، جنسیت و … را به عنوان نمونه می توان نام برد.

علاوه بر مشخصات کلی ، ثبت تخصص های هر پزشک نیز به صورت نامحدود می تواند در سیستم ثبت گردد. هم زمان با ثبت تخصص می توان  مبلغ ویزیت ، سهم پزشک ، مشخصات پرستاران بردست و سهم هر یک و … را نیز ثبت نمود.

پذیرش

با توجه به اینکه ثبت پذیرش یکی از پرکاربرد ترین قسمت های نرم افزار است و سرعت درج پذیرش نیز دارای اهمیت شایانی است ، در نرم افزار نوین ، این موضوع به صورت کامل مورد نظر بوده و فرآیند ثبت پذیرش با سرعت بالا و با سهولت قابل ثبت است. انواع وصول مبلغ وجه پذیرش نیز پیش بینی شده است.

ارتباط منشی با پزشک در نرم افزار

قابل ذکر است که نرم افزار نوین دارای قابلیت استفاده تحت شبکه را به صورت تعداد کاربر نامحدود دارا می باشد.

هم زمان با ثبت پذیرش توسط منشی مربوطه ، پزشک نیز می تواند از نرم افزار استفاده نموده و موارد آپلود شده توسط منشی در بخش پرونده الکترونیکی بیمار را هم زمان مشاهده و تجویز لازمه را انجام دهد.

محاسبه تخفیف

در نرم افزار امکان گروه بندی بیماران ضمن تعیین درصد تخفیف برای هر گروه وجود دارد. بیمارانی که زیر مجموعه ی گروه های تخفیف دار درج گردند ، در هنگام صدور پذیرش برای بیماران مذکور ، به صورت اتومات تخفیف درج می گردد. همچنین هنگام ثبت پذیرش می توان به صورت دستی نیز تخفیف ثبت نمود.

سهم بیمه

امکان ثبت بیمه های طرف قرارداد در نرم افزار به صورت نامحدود وجود دارد. سهم بیمه را می توان به دو صورت مبلغ ثابت یا درصد برای هر پذیرش در نرم افزار ثبت نمود.

گزارش بیمه ها نیز به صورت تفکیکی برای هر بیمه و نیز به تفکیک نام هر پزشک قابل  TXT و نیز خروجی Excel ارائه می باشد. خروجی های قابل ارائه به صورت چاپ، می باشد.

صورت وصولی روزانه منشی

گزارش وصولی های روزانه هر منشی که ممکن است به صورت وجه نقد ، وصولی از طریق پوز بانکی باشد ، در نرم افزار به سهولت قابل ارائه می باشد.گزارش مذکور را می توان در هر بازه زمانی اخذ نمود.

سیستم حضور و غیاب

 در قسمت حسابداری نرم افزار ، امکان ثبت سند هزینه حقوق پرسنل و گزارشات مربوطه وجود دارد. لیکن امکان اتصال نرم افزار به پک حقوق و دستمزد نیز وجود دارد. در پک مذکور ، امکان ثبت حقوق پایه ، کسر و اضافات حقوق و ساعت ورود و خروج قابل ثبت است ، لیست حقوق و فیش حقوقی نیز قابل ارائه می باشد.

چاپ قبض

امکان چاپ قبض با پرینتر حرارتی و لیزری وجود دارد ، فیلدهای داخل متن قبض توسط کاربر قابل درج است. تعداد نسخ قبوض صادره ، می تواند توسط کاربر تعیین شود ، متن زیر قبض نیز قابل ثبت می باشد.

تجهیزات

در نرم افزار امکان ثبت ورود و خروج تجهیزات به صورت کامل وجود دارد. خرید تجهیزات قابل ثبت است ، خروج مواد به دو صورت دستی و روش اتومات در نرم افزار وجود دارد.

در روش اتومات ، برای هر یک از تخصص های هر پزشک ، می توان فرمول مواد مصرفی مربوطه را درج ، که در این صورت ، پس از ثبت پذیرش ، به صورت اتومات ، خروج تجهیزات ، در نرم افزار ثبت می شود.

گزارشات در نرم افزار

در نرم افزار گزارشات مدیریتی و نیز مالی قابل ارائه می باشد. گزارشات مدیریتی شامل گزارش تعداد دفعات مراجعه بیمار ، گزارش پرونده الکترونیکی هر بیمار، گزارش بیمه ها و … می باشد. گزارشات مالی شامل صورت حساب پزشک ، پرستار و بیماران می باشد.

در پک حسابداری نرم افزار نیز انواع گزارشات مالی و نمودارهای مدیریتی به صورت جامع قابل ارائه می باشد.

تحت وب…

نرم افزار حسابداری و مدیریت مطب نوین، این امکان را به شما می دهد که بتوانید به دو صورت تحت وب (آنلاین) و ویندوز آن را در اختیار داشته باشید.نرم افزارمطب تحت وب نوین، انتخابی اقتصادی و مناسب برای مطب ها می باشد،

و نسبت به نرم افزارهای تحت ویندوز عموما به توانایی سخت افزاری (حافظه داخلی و …) کلاینت یا کاربر پشت سیستم ربطی ندارد و شما می توانید با یک سیستم معمولی و یا یک موبایل از نرم افزار مطب استفاده کنید. همچنین سیستم رزور آنلاین مطب امکان رزرو نوبت آنلاین را به بیماران شما می دهد.

خدمات جانبی

نرم افزار حسابداری پخش
نرم افزار حسابداری عمومی
نرم افزار حسابداری نوین
نرم افزار حسابداری تولیدی
نرم افزار حسابداری پخش مویرگی
نرم افزار حسابداری ویژه اصناف